SZÉCHENYI 2020 PÁLYÁZATOK
VÁLLALATI KOMPLEX INFOKOMMUNIKÁCIÓS FEJLESZTÉSEK A PEAS VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER BEVEZETÉSÉVEL A SPEED GAME KFT.-NÉL
PROJEKTADATOK
kedvezményezett neve: SPEED GAME Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
szerződött támogatás összege: 15, 9 M Ft
megítélt kölcsön összege: 15,9 M Ft
támogatás mértéke: 40%
projekt tervezett befejezési dátuma: 2020.07.30.
projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01488
A projekt tartalmának bemutatása:
A SPEED GAME Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. sikeresen pályázott a „GINOP-3.2.2-8-2-4-16 - Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása” című felhívásra. A projekt keretében vállalati portál készül, és a PEAS Vállalatirányítási Rendszer kerül beszerzésre, mely javítja a cég technológiai felkészültségét, versenyképességét és erőforrás-hatékonyságát.A Partnerkezelő, CRM/Értékesítés modulok segítik az ügyfelekkel történő kommunikációt, tárolják a partnerek és a dolgozók adatait. Az értékesítés teljes folyamatát segítik az ajánlatkérés rögzítésétől a számlázásig. A Gyártás modul teljes körűen menedzseli a gyártási folyamatokat, a nyersanyagok felhasználásán keresztül a legyártott termékek készletre kerüléséig. A HR modul tárolja a dolgozók adatait, a szabadságolásokat, a bérszámfejtés ezáltal rugalmasabbá, átláthatóbbá válik.
A kontrolling és döntéstámogatás feladata a vállalat átvilágítása, a felelős vezetői döntések meghozatalának támogatása. A PEAS Vállalatirányítási Rendszerrel teljes beszerzési folyamatokat kezelhetünk, az igény megjelenésétől a beszerzett termék átvételéig.
A Feladatkezelő modul a rendszer helytől független elérését teszi lehetővé, így távol lévő munkatársak is gyorsan és könnyen elérhetővé válnak. A munkafolyamatokhoz a megfelelő erőforrásokat biztosítja, delegálja és határidővel látja el a feladatokat.
A Pénzügyi és Számviteli modulok segítségével átláthatóvá válnak a pénzmozgások, nyilvántarthatjuk a kiállított és befogadott számlákat, nyomon követhetjük a kiegyenlítéseket és a kintlévőségeket.
A Dokumentumkezelő modul iktatja a dokumentumokat, így azok bármikor visszakereshetőek. A Tudásmenedzsment segíti a vállalaton belüli információ áramlását a hatékony munkavégzés támogatása érdekében.
A rendszer bevezetését és oktatását az IKRON Kft. biztosítja.
